For Conference Organisers

Watvoor soort lezingen/workshops kan ik geven?

Wat gaat dat kosten?

Mijn dagtarief is 1400 euro per day (= 175 p.u.)*

Dat is ook de gemiddelde prijs voor een lezing of workshop: 1400 euro*.
Ik ben dan niet de hele dag aanwezig, hooguit een halve dag, want er is immers ook tijd nodig om een op uw doelgroep afgestemde lezing/workshop/sessie voor u te máken.

Voor Non-Profit events heb ik een gereduceerd tarief van 500 euro*.

* ex BTW, reis- of overnachtingkosten

Laten we e.e.a. even telefonisch doornemen:

 

 

Ter voorbereiding op ons gesprek: wat heb ik straks van u nodig?

  1. Wat is de naam van uw organisatie?
  2. Wat doet deze organisatie precies?
  3. Wie is mijn contactpersoon voor de boeking en voorbereidingen?
  4. Wat is het thema van het event/de workshop/de sessie waarover u mij wilt spreken?
    (liefst inclusief een (voorlopig) programma)
  5. Wat is uw doelstelling met dit evenement/deze workshop/deze sessie? (Met welke uitkomst bent u straks tevreden?)
  6. Wat zijn uw verwachtingen van mij?
    (Wanneer heeft mijn aanwezigheid echt bijzonder bijgedragen aan uw succes?)
  7. Datum, tijd en locatie van het even en het tijdframe waarin mijn lezing/workshop/sessie plaatsvindt. (Hoeveel tijd heb ik? En is er een pauze voor of na?)
  8. Is er een sprekers-panel voor de pauze of voor het einde van het event waarin u hoopt dat ik ook nog even kan deelnemen?
  9. Kunt u mij een beeld schetsen van de bezoekers/deelnemers? (Het liefst: een lijst van ingetekende bezoekers). Dit zodat ik mijn lezing zo veel mogelijk kan afstemmen met passende voorbeelden.
  10. Even voor de zekerheid: in het Nederlands of in het Engels?
  11. Als mijn lezing/workshop/sessie voor of na lunch- of diner tijd is: is er gelegenheid iets te eten?
  12. Kan iemand mij even oppikken bij het treinstation?
  13. Wie is mijn contactpersoon voor de voorbereidingen?
  14. Wie is mijn contactpersoon gedurende de dag?
  15. Zorgt u ervoor dat er een pc/laptop is en alle gebruikelijke zaken voor mijn powerpoint-presentatie, inclusief geluid voor mijn filmpjes/muziekjes en een pointer?
  16. Soms heb ik naast de materialen in bovenstaande punt nog een paar extra dingen nodig: stiften, flipover (ik heb losse grote vellen papier nodig waarop de deelnemers gaan schrijven), stickertjes (ongeveer ter groote van een vingernagel), afplakband (om de grote vellen op te hangen zonder muren of ander schilderwerk te beschadigen).

Tekst voor in het programma van uw event:

Diana den Held is strategisch adviseur, gespecialiseerd in implementatie van Cradle to Cradle en MVO. Vanuit haar organisatie Gevleugelde Woorden werkt zij nauw samen met C2C-grondlegger prof. Michael Braungart. Dit doet zij o.m. vanuit de C2C leerstoel aan de Erasmus Universiteit.

Een van Diana’s persoonlijke subdoelen bij de implementatie van C2C is het werken aan oplossingen voor de opkomende fosfaatcrisis: ‘get P in cycles in 2020’. Een ander doel is het uitbouwen van het Sociaal/Cultureel deel van het paradigma. Zij is tevens een van de initiatiefnemers van het boek “Inspired by Cradle to Cradle; C2C practice in education” en werkt momenteel aan een nieuw boek, dat gevuld wordt met C2C case studies.

Diana benadrukt dat C2C niet gaat over ‘duurzaamheid’ in de traditionele betekenis. Zij spreekt liever over kwaliteit, menselijke waardigheid, innovatie en een goede business case.

Foto’s voor in het programma van uw event:

Diana den Held

Foto’s zoals deze kunt u hier (gratis) downloaden.